مقالات

جایگزین جراحی زانو

جایگزین عمل جراحی زانو

در ابتدا بهترین درمان هر دردی  جایگزین کردن روش های خانگی، ساده تر و کم خطرتر است. جایگزین عمل جراحی زانو در ابتدا درمان خانگی و سپس فیزیوتراپی زانو میباشد.

حالا اگر درمانی باشد که هر دوی این ویژگی ها را در بر داشته باشد خیلی بهتر خواهد بود مثل دستگاه فیزیوتراپی خانگی (زانوتراپ)

جایگزین زانو بند پاک سمن

سالهاست زانو بند های مختلفی تو بازار  موجودند که نام های آشنایی دارند.

تیم سپنج تلاش دارد در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی پیش گام باشد . فعالیت ده ساله در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ما را در ارائه خدمات بهتر به شما یاری رسانده است تا محصولی مقرون بصرفه ارائه بدهیم.

زانو بند فنردار یکی از بهترین پرکاربردترین، سبک ترین و راحت ترین زانو بندهاست.

اصلاح سبک زندگی

اولین گزینه برای جراحی زانو که بیشتر پزشکان سعی می کنند اصلاح سبک زندگی است. این ممکن است شامل کاهش وزن باشد. اجتناب از فعالیت هایی مانند دویدن و پیچاندن ، که می تواند آسیب زانو را تشدید کند. 

تغییر ورزش به ورزش کم و بدون ضربه و سایر تغییرات در برنامه روزانه شما برای کاهش استرس در زانوی شما. می توان با استفاده از انواع زانوبندها بسته به نوع فعالیت و خواسته فعالیت‌های روزمره خود را با حفظ حالت صحیح و ازدیاد قدرت زانو ادامه دهید.

زانو بند طبی

ممکن است از بریس برای ایجاد ثبات خارجی مفصل زانو استفاده شود. بریس ها دستگاه هایی هستند که از پلاستیک ، فلز ، چرم و / یا کف ساخته شده اند و برای ایجاد ثبات در مفصل ،درمان و کاهش درد، التهاب و تقویت عضلات زانو ساخته شده اند.  با فشار آوردن به کناره های مفصل ، بریس باعث می شود مفصل دوباره راست شود، که در نتیجه باعث کاهش تماس بین دو سطح ناهموار استخوان و کاهش درد می شود در حالی که تحرک افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *