درباره ما

فروشگاه اینترنتی سپنج طب یک فروشگاه اینترنتی لوازم کمک درمانی و فیزیوتراپی در کشور می باشد که با بیش از 5 سال سابقه فعالیت مرتبط در این زمینه همواره سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد.

درباره فروشگاه سپنج طب، تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع و بموقع، خدمات قبل و پس از فروش و …برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارشات خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند.

مجموعه سپنج طب با کادری 10 نفره و مجرب اعم از مشاورین فروش و هماهنگی و واحد ارسال و … همواره در حال تلاش برای ارتقا کیفیت فروش اینترنتی و حداکثر میزان رضایتمندی برای مشتریان می باشد. تمامی محصولات دارای مجوز اختصاصی سیب سلامت از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

بهترین خدمت

شرکت معتقد است که باید بهترین باشد و همه کارها را به بهترین نحو انجام دهد. ما در اندیشه بهترین بودن به دنبال تأثیرگذاری حداکثر، برجسته شدن، تمرکز بر مصرف کننده نهایی، حرکت همراه با شتاب، اندیشه بلند مدت داشتن و پذیرش پیشنهادها و انتقادها است.

سپنج طب تلاش دارد تا نعمت سلامتی را از طریق افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی در میان انسان‌ها گسترش دهد. سپنج طب اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسان‌هاست.

اطلاعات تماس شرکت

تلفن تماس : 0216698178702166461270

آدرس : خیابان ولیعصر – ایستگاه BRT جامی – نبش کوچه اردشیر ناظم – پلاک 1125 – طبقه سوم

صفحه اینستاگرام : sepanjteb@