مقالات

ترب و دیجی کالا

امروزه فروشگاه های اینترنتی  مختلفی مانند ترب و دیجی کالاشروع به فعالیت کردند و کالا و خدمات خود را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین به فروش می رسانند . اینکار دشواری خاصی را برای کاربر به وجود می‌آورد که از بین این همه سایت و فروشگاه اینترنتی کدام را انتخاب کند.

مهم‌ترین فعالیت شرکت های فروش اینترنتی  موتور جست و جو گر میباشد. این موتور جستجوی بالغ بر میلیون‌ها محصول از بیش از ۱۰ هزار فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی را جمع‌اوری کرده است تا به کاربران کمک کند در کمترین زمان بهترین قیمت را بین فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند 

برای مثال این قبیل شرکت ها میتوان به فروشگاه اینترنتی ترب و دیجی کالا اشاره کرد 


   چگونه با اطمینان خرید کنیم؟

 حالا یه بحث جدید پیش اومد ! اینکه از کدوم فروشگاه میخواهید خرید کنید ؟ آیا اون فروشگاه مطمئنه یا نه ؟

اول اطلاعات فروشگاه رو از برگه درباره ما مطالعه کنید و مطمئن بشید که فروشگاه واقعیه نه صرفا یک شخص

سعی کنید ترجیحا از فروشگاه هایی که توی شهر خوتون هستن خرید کنین که به هر دلیل در تامین کالا مشکل خوردن بتونین برای گرفتن پولتون اقدام کنید.

بعدش شماره تماسشون رو چک کنین ! ترجیحا خط ثابت باشه نه صرفا یه موبایل.

همچنین حتما چک کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشن، یعنی روی اون نماد اعتماد پایین برگه کلیک کنید و وارد سایت نماد اعتماد الکترونیک بشین و مطمئن بشین.

بعد اینکه اگر فروشگاه معروف و بزرگیه که هیچ اما اگر فروشگاه غیر معروفیه سعی کنین قبل از خرید اینترنتی تماس بگیرین و مطمئن بشید که آیا اون جنس موجود هست یا نه ؟

حال سوالی که پیش میاد ایا سایت هایی مانند ترب و دیجی کالا مناسب خرید تجهیزات پزشکی و درمانی هستند؟

متاسفانه در بازار تجهیزات پزشکی اجناس تقلبی میتوانند به راحتی به فروش برسند.

بعد از اینکه وارد سایت می شوید ملاحظه می کنید که این گروه با بهره برداری از مشکل عمده ی مردم ،که کمردرد و زانو درد است اقدام به تقلبی گسترده در این زمینه نموده اند  زانو بند و کمربند فراصوت اسپیلاوایزر دو محصول دروغ و تقلبی است که با سواستفاده از درد مردم بی خبر با قیمتی گزاف فروخته می شود.

متاسفانه تعداد شکایات از این محصول چشم گیر است

که نیاز به اگاهی ودقت و برسی بیشتر جهت خرید اینترنتی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *