مقالات

باسلام

باسلام

باسلام پلتفرمی اینترنتی برای کسب‌وکارهای خرد، خانگی و محلی است که هر کس می‌تواند غرفهٔ خودش را داشته‌باشد و محصولش را مستقیماً برای فروش عرضه کند. مشتری‌های باسلام نیز محصولات خانگی و سنتی را از همه‌جای ایران، بی‌واسطه و از خود تولیدکننده خریداری می‌کنند.
 

کارخانجات و تولیدکنندگان بزرگ همیشه روش‌های خاص خود را برای فروش محصولات‌ دارند. اما برای تولیدی‌های کوچک و نوپا، ماجرا متفاوت است. بسیاری از آن‌ها برای آنکه استارت کسب و کار کوچک خود را با حداقل هزینه بزنند، از پلتفرم‌های رایگانی مثل دیوار و شیپور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند

باسلام بازاری تخصصی برای کسب و کارهای خرده پاست

اما در خیل انبوه آگهی‌های دیوار و شیپور امکان گم شدن تبلیغات این کسب و کارها بسیار بالاست. درست همین جا است که نیاز به بازارهای تخصصی احساس می‌شود؛ جایی که هر تولیدی با هر تخصص، بتواند با هم صنف‌هایش ارتباط برقرار کرده و به مشتری‌های خاص خود دسترسی داشته باشد. اپلیکیشن باسلام امروز معرفی می‌کنیم بازاری تخصصی برای کسب و کارهای خرده پاست که آمده فضا را برای شروع کم‌هزینه آن‌ها مهیا کند.

با شعار «یک بازار اجتماعی»، باسلام بستری فراهم کرده که کسب و کارهای خانگی و محلی بتوانند محصولاتی مثل مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی،تجهیزات پزشکی را در سراسر ایران به فروش برسانند. بدین شکل که به هر کسب و کار، یک غرفه مجازی داده می‌شود و بابت هر فروش درصد اندکی از هزینه به باسلام می‌رسد

خرید محصولات فیزیوتراپی و ارتوپدی از باسلام:

از جمله محصولاتی که در این سایت به صورت گسترده به فروش میرسد محصولات طبی و پزشکی میباشد.
این محصولات هم مانند کالا های دیگر به صورت مستقیم بدون واسطه از تولید کننده در اختیار این سایت قرار میگیرد و مشتریان میتوانند به راحتی ثبت سفارش محصول را انجام دهند.
حال این سوال پیش می اید چگونه از کیفیت و سالم بودن دستگاه مطمعن شویم؟
یکی از تفاوت های سایت باسلام که ان را از پلتفرم های فروشگاهی دیگر متمایز کرده این است که مشتری هنگام ثبت سفارش میتوانند مشخصات شرکت تولید کننده را مشاهده کرده و از معتبر بودن ان اطمینان پیدا کند.
زیرا خرید تجهیزات پزشکی نیاز به دقت و حساسیت بیشتری نسبت به محصولات دیگر دارد.
برای مثال محصول تقلبی اسپیلاوایزر که مدتی فروش محصولات تقلبی خود را در سایت های فروشگاهی اغاز کرده شکایات مشتریان زیادی را به دنبال داشته.
اسپیلاوایزر تقلبی با بکار گیری مشکلات عمده ای از مردم که زانو درد و کمر درد میباشد محصولات فیک خود را به فروش میرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *