مراحل خرید

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی سپنج طب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و مدت زمان تست 24 الی 48 ساعته دارند . بسته های ارسالی قبل از فرستاده شدن توسط مسئولین بررسی میشوند .

مرجوعی

شما می توانید کالای موردنظر را پس از خرید ظرف مدت زمان 24 ساعت چک کرده و در صورت وجود مشکل یا خرابی آن را مرجوع کنید. (البته حتما به مراورد ابطال گارانتی در زیر توجه کنید)

رضایت مشتری و خدمات پس از فروش

مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان، مهم ترین هدفی است که شرکت سپنج طب دنبال میکند.

مدیران و متخصصان این شرکت بر این باور هستند که دسترسی به موفقیت، توسعه پایدار، ثبات، حفظ ارتباط نزدیک و صمیمی با مشتریان، بهبود محصولات و ارتقای جایگاه برند سپنج در گروی جلب رضایت، حفظ و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در استفاده از محصولات این کارخانه است.

ابطال گارانتی محصولات

مواری وجود دارد که می‌تواند ضمانت‌نامه محصولات را باطل کند.
موارد زیر را به دقت مطالعه کنید تا در صورت نیاز بتوانید از گارانتی استفاده کنید.

  • هر گونه تعمیر توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال این ضمانت‌نامه خواهد شد.
  • ایرادات ناشی از شکستگی، ضربه، تغییر فرم، گرد و خاک، شوک الکتریکی و نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • مخدوش بودن کارت گارانتی موجب ابطال این ضمانت نامه خواهد شد.
  • باتری دستگاه شامل گارانتی نمیشود.
  • ارائه اصل این کارت ضمانتنامه جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی می‌باشد.
  • مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار می‌باشد.
  • کارت گارانتی بدون مهر و امضاء فروشنده فاقد ارزش قانونی میباشد.

شما میتوانید در زمان گارانتی از شرایط ضمانت و پس از اتمام آن از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

اطلاعات تماس

شما عزیزان میتوانید از قسمت تماس با ما از نمایندگان و دفتر مرکزی اطلاعات کسب کنید.