مقالات

جنگ اوکراین

جنگ اوکراین

جنگ اوکراین : در ۲۱ فوریه ۲۰۲۲، روسیه به‌طور رسمی جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک، دو کشور خودخوانده در منطقه دونباس در شرق اوکراین را به‌رسمیت شناخت و نیروهای خود را به این مناطق اعزام کرد. روز بعد، شورای فدراسیون روسیه به‌اتفاق آرا به پوتین مجوز استفاده از نیروی نظامی در خارج از مرزهای روسیه را صادر کرد. حدود ساعت ۰۵:۰۰ صبح (به‌وقت اروپای شرقی) در ۲۴ فوریه، پوتین از آغاز یک عملیات نظامی ویژه در شرق اوکراین خبر داد و بطور رسمی جنگ اوکراین شروع شد. دقایقی بعد، شلیک موشک به مناطقی در سراسر اوکراین، از جمله پایتخت، کی‌یف شروع شد.
ریاست اداره امور شهری پایتخت اوکراین نیز اعلام کرد که نیروهای روسی کنترل شهر «برودینکا» واقع در شمال غربی کی‌یف را به‌دست گرفتند. 
 گرایش‌های جدایی‌طلبانه در مناطق شرقی اوکراین مثل استان‌های اودسا، لوگانسک، دونتسک و منطقه دونباس شدت یافت. کاخ سفید و نهادهای اروپایی و غربی تا به حال به جز تهدید روسیه و مقامات آن به اعمال تحریم‌های جدید و سخت‌تر، اقدام قابل ملاحظه‌ای برای حل بحران صورت نداده‌اند. این در حالی است که ادامه بحران کنونی مواضع تندروها در روسیه و اوکراین را تقویت خواهد کرد. 

جنگ هسته ای روسیه چند میلیارد کشته میدهد؟

طبق پیش بینی سازمان انرژی اتمی جنگ بین روسیه و ناتو چیزی حدود نیم میلیارد نفر قربانی بدنبال خواهد داشت.

با استفاده از سلاح های هسته ای هیچ جای کره زمین امن نمی ماند.

451649_630

تاثیرات جنگ هسته ای روی انسان ها چیست؟

در پی اختلافات کشورها،ایالت ها و انسانها جنگ ها شکل میگیرند و بدترین نوع آنها جنگ با سلاح هسته ایست.

بیشترین آسیب را هم انسان ها وموجودات زنده خواهند خورد.

انفجارهای هسته ای می توانند مناطق بسيار وسيعی را نيز به آتش بكشند و اين باعث تزريق حجم كلاني از ذرات معلق و خاكستر به اتمسفر زمين خواهد شد.

در سناريوي هندوستان-پاكستان، 6.5 ميليون تن خاكستر به اتمسفر زمين خواهد رفت و مسير نور خورشيد به زمين را مسدود خواهد كرد و به اين شكل دمای سطحی سياره افت خواهد كرد، افتی كه می تواند برای بيش از يک دهه ادامه داشته باشد.

پيش بينی های انجام شده از وقوع چنين سناريويي از مرگ 20 ميليون انسان در عرض يک هفته خبر می دهند، مرگ در اثر آلودگی مستقيم راديواكتيو و اين يعنی مرگ و ميری بيشتر از مرگ و مير كل جنگ جهانی اول.

Russian-Doomsday-Torpedo-Said-Unstoppable-Report-w700

پوسایدن

تا به حال راجب اژدر خوفناک دریایی روسیه چیزی شنیدید؟
پوسایدن بزرگ ترین  اژدری است که تقریباً ۲۰ متر طول و حدود ۲ متر عرض دارد. 
همچنین می تواند در عمق یک کیلومتری آب نیز عمل کند که بسیار بیشتر از عمقی است که زیردریایی های آمریکایی قرار دارند.
با انفجار پوسایدن زیر آب ،سونامی شکل خواهد گرفت البته ابرسونامی کلمه  ی بهتریست زیرا ارتفاع موج ها به  چیزی حدود500 متر خواهد رسید جدا از ارتفاع موج محتویات موج است که پر از مواد رادیو اکتیو خواهد بود که حیات در آن منطقه را به کلی نابود میکند و زمینی مرگ بار حاوی رادیو اکتیو باقی خواهد گذاشت.
بعد از این بمب خوشبخت افرادی هستند که میمیرند زیرا کسانی که زنده میمانند با زجر خواهند مرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *