مقالات, ویدیوهای آموزشی

درمان سریع درد قاعدگی

درمان سریع درد قاعدگی

راه کارهای خانگی کاهش درد خانگی

درد همراه با قاعدگی را دیسمنوره می نامند . بیش از نیمی از زنانی که عادت ماهانه دارند، هر ماه ۱ تا ۲ روز درد دارند. معمولاً درد خفیف است. اما برای برخی از زنان، درد آنقدر شدید است که آنها را از انجام فعالیت های عادی خود برای چندین روز در ماه باز می دارد. در این مقاله سعی داریم به درمان سریع درد قاعدگی اشاره کنیم.
یکی از دلایل مهم درد در این دوره انقباض و انبساط دیواره رحم هست که معمولا با درد همراه است. گاهی این درد غیر قابل تحمل میباشد. 
یکی از راحتترین کارها در این دوره مصرف مسکن ها میباشد که این مورد بدون عوارض هم نیست و معمولا بعد از چندین بار استفاده دوز بدن بالا میرود.
از راهکارهای درمان خانگی درد قاعدگی میتوان به گرم کردن ناحیه شکم اشاره کرد که کیسه آب گرم برقی و معمولی بهترین گزینه میباشد.
 

از دیگر راهکارهای این مورد ماساژور های مخصوص دوره قاعدگی میباشد که شکم بند قاعدگی یکی از این ماساژورهاست. در کلیپ زیر نحوه استفاده از شکم بند قاعدگی توضیح داده شده است.

شکم بند قاعدگی دارای 3 درجه حرارت و 6 حالت ویبریشن است که درد را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد. این محصول همراه با پاوربانک 5000 میلی آمپر عرضه میشود.

این محصول دارای بسته بندی زیبایی هست که میتوان به عنوان هدیه برای عزیزان استفاده کرد.

ماساژور قاعدگی یکی دیگر از محصولات درمان سریع درد قاعدگی میباشد. این محصول شارژی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی عکس آن کلیک کنید.

ماساژور قاعدگی لمسی یکی از ماساژورهای اقتصادی در این زمینه میباشد که دکمه های آن تاچ بوده و دارای 3 درجه گرما و 3 حالت ویبره میباشد.

جهت خرید و اطلاعات بیشتر روی عکس آن کلیک کنید.